Var min tjej en hora?

16 02 2007

Misstankar om hor!

 ”Nemi” hade beskrivit en sak för mig redan i slutet av maj. Om det skrev jag i brevet som hon aldrig fick:

”Du berättade en sak. Den fick mig att undra vilka umgängesseder ni har. Att du och några andra filippinskor brukade visa upp era kön för att se vem som hade det finaste. Det var alltid du som vann! Det förvånar mig inte. Jag sände dig ett roligt sms om detta. Att tävlingen bestod av fem grenar. Du vann alla. Du kan lita på att jag verkligen tror att du skulle kunna vinna en miss genitalia-tävling! Men handen på hjärtat! Är detta en filippinsk sedvänja. Att tävla om vems sköte som ser bäst ut? Och vilka var domarna? Vad hette lokalen? Kan det ha varit annat än en porrklubb? Men jag kan ju inte veta. Och vad ska jag tro?
 Jag hade faktiskt tänkt att jag skulle börja ränna runt på stadens porrinrättningar. För att se om du uppträder där. Men, när jag under hösten råkade ut för dig riktigt ordentligt, insåg jag hur farlig du kan vara.
Riktigt farlig.
Du hade sagt till mig flera gånger att du är en farlig person. Du hade också sagt ett flertal gånger att du hade en sjukdom. Den fulla vidden av detta hade jag inte förstått.  Nu har jag! Så om jag skulle gå till en porrklubb i akt och mening för att se om du verkligen tjänar ditt uppehälle där, skulle jag nog riskera att råka riktigt illa ut. Säkert skulle du vidtala någon med anknytning till den undre världen, att ta hand om mig. Den misstanken anser jag nu, när jag sett vad du kan ta dig till, vara mer än välgrundad.”Det skulle senare visa sig att jag hade rätt, att jag hade helt rätt!

Men jag vågade mig inte till någon porrklubb! Av en händelse råkade jag på hennes Hallik istället, när jag som minst anade det! Jag har redan nämnt det i förbifarten och kommer mera i detalj till det längre fram. Men i mitt brev hade jag alltså mer rätt än jag anade!

  Och det var en annan sak också. Om den skrev jag i brevet hon aldrig fick:
”Du sa du skulle åka till Tyskland och Spanien för att dansa. Dansa och tjäna pengar. Men du var förtegen om resefinansieringen. När jag pressade dig, sa du att det fanns någon, som stod beredd att betala resan, men vem det var, ville du inte säga. Var det en förmögen man, eller en porrklubbsägare? Kanske en förmedlare av nakendansöser? Ursäkta min okunnighet, men det måste vara någon med någon form av intresse för att du skulle åka. Kanske var det Gertz, som du var ihop med under hösten 2002. Skulle du vara mig otrogen då? Vad har jag annat att göra, än att undra, då du själv inte tillhandahåller några svar. Så om jag är orättvis mot dig med sådana här frågor, så skall du inte lasta mig, men dig själv. ’Men’, sa du, ’han betalar, bara jag åker.’ Du kom inte iväg. Varför inte?
 Jag ville ändå så gärna tro att det fanns något gott inom dig. Du åkte inte. Var det för att du såg att jag inte ville? Jag ville verkligen hoppas att det var så. Då intalade jag mig det. Trodde ju du kunde bry dig om mig.Men skälet kan ha varit något helt annat.

 

Kanske var hela projektet rena fantasier, bara ett påhitt. För att testa mig om jag verkligen älskade dig. Så kan det mycket väl ha varit.”Jag vill bara påpeka att när dessa rader skrevs, var jag fortfarande naiv!

  
 
Mera naivism, men också en begynnande insikt och förståelse, visar följande rader i brevet ”Nemi” aldrig fick:
  
”Det gör ont i mig när jag ser vilka problem du har med sådant, som är så självklart för de flesta. Att känna igen en annans äkta känslor av kärlek. Eller är det så att jag har fel. Att just genom att verkligen känna igen dessa känslor hos någon annan, du också vet vem som kan utnyttjas. Det kan ta tid att lägga ett pussel. Speciellt, som jag aldrig lagt ett dyligt förr. Jag har aldrig drabbats av en sådan person, som du,  förr. Allt var nytt för mig. Har aldrig behövt misstänka att en för mig älskad, samtidigt bara utnyttjar mig. Pusslet visar en känslolös kvinna och ett oskuldsfullt offer!”
  
Jag följde med ”Nemi” en bit mot hennes bostad, för jag skulle köpa cigaretter och det behövde hon också. Det enda stället som var öppet, var ”Raffes Pizzeria”, men hon ville inte gå in där och köpa cigaretter. Om det berodde på att hon hade skulder där eller skulder till någon som kunde vara gäst där, det vet jag inte, men så beroende som ”Nemi” är av sina ”vitaminer” så är det konstigt att hon avstod från att gå in! Den tanken slog mig genast när hon sa att hon inte ville gå in på pizzerian!
  
Jag gick in och ”Nemi” gick antagligen hem. Jag ville inte följa med henne och jag hade sagt att jag bara hade pengar till mig själv. Att jag bara hade pengar till cigaretter! Jag hade börjat ljuga för henne! Det var absolut nödvändigt för att jag skulle kunna rädd min egen ekonomi. Och jag började förstå att hon klarade sig alldeles utmärkt på egen hand.
  
”Jag kanske inte tjänar så mycket, men jag är bra på att fixa pengar ändå!”, var ord som började få ett innehåll som jag började förstå!
Jag åkte till Alysa och tog mig några öl och jag träffade Alle och betalade ”Nemis” skuld till Alle på 350 kronor för svart taxi.
  
Men lögner föder lögner och jag litade inte på Alle så jag sa att han skulle ringa och säga till ”Nemi” att han hade fått pengarna. Alltså behövde jag säga till ”Nemi” att jag hade stött på en kille inne på Raffes Pizzeria, som var skyldig mig pengar. Därför hade jag haft råd att åka till Alysa och därför kunde jag betala Alle!

Åtgärder

Information

16 responses

26 03 2008
otto

Fin saga 🙂

26 03 2008
Jörgen

Vart ligger gallerian?

30 03 2008
web4tell2you

Tyvärr är det ingen saga och tyvärr har råttväsendet bara idioter!

Jag spyr bara vid tanken på snutar.

Ett exempel:
Satt på krogen. En kille blev misshandlad. Jag ringde polisen på Vågmästareplatsen, 300 meter bort. De kunde inte komma. Ringde igen, uppmandes att uppsöka dem personligen. OK, vi gick dit, den misshandlade mannen och jag, vittnet.

Då hade stängt! Jag ringde polisen igen och frågade varför de hänvisade oss till en stängd station. Åk ned till stan då blev svaret.
Jag blev frustrerad och sparkade pådörren till Hisingspolisens station på Vågmästareplatsen. Då kom de ut två grisar, galt och sugga i uniform!
Så stängt var det!

Den misshandlade fick komma in och jag vittnet, kördes ut!

Senare frågade jag den misshandlade, när jag råkade på honom någon månad senare, om något hade hänt.
Givetvis inte!

Snutadjävlarna körde ut vittnet! Hur fan ska någonting kunna utredas med sådana lata svin. Och inte bara lata. De är så dumma i huvudet att de inte ens vet vad som fodras för att sköta jobbet!

Jag kan bara konstatera, de är till mer skada än nytta de djävla parasiterna inom snutkåren!

1 03 2009
Karl Karlsson

Hej!

Jag vet vem hon är. Jag känner igen henne. Har sett henne förut på krogar. Fljer med vem som helst, bara det finnns pengar. En kompis som jag visade sidan för känner henne delvis (från krogen) och han sa, kanske lite med överdrift (vad vet jag), ”Det där är ju stans största hora!” ”Hur vet du det?” sa jag. ”Det vet väl alla!” sa han.

5 06 2009
Leja

Alysa är bästa puben i Göteborg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 06 2009
web4tell2you

Hej Leja!

Det där är en smaksak. Mycket individuellt och personligt.

5 06 2009
Nabil El Alaoui Sossey

Oh-my-god. Hon bor i svalen bredvid min, och hon vet vad jag heter, vart jag bor och massa annat… borde jag vara rädd?

30 01 2010
Johan

Hör du… du är bara 17 år.

Ska du fortsätta att skriva så gör det anonymt.

Lämna inte ut ditt riktiga namn.

1 02 2010
web4tell2you

Själv skiter hon totalt i allt!
Du behöver alltså inte lägga dig i NÄR NEMIA INTE GÖR DET!

5 06 2009
web4tell2you

Hej Nabil!

Nej, du har ingen anledning att vara rädd, men beblanda dig inte med henne utan att samtidigt hela tiden vara på din vakt. Kommer du på kant med henne så kan hon hitta på vad som helst om dig.
Förmodligen blir du inte utsatt för våld från hennes sida. Det är inte troligt. Men om det skulle hända kommer du att förvånas över hur intensiv hon kan vara i sin våldsutövning, trots att hon är så liten.

Nemia hade en granne under sig 2003. Hon bodde kvar där några år ytterligare, tror jag. Hon klagade på Nemia när hon städade balkongen. Hon menade att det kom skräp på hennes balkong från Nemias balkong. Nemia gick till Bostadsbolaget och satt och ljög om sin granne i 40 minuter. Vad det var för lögner vet jag dock inte. Och i vart fall var lögnerna inte så allvarliga att hon tvingades att flytta. Men det hade varit mycket intressant att veta vad Nemia ljög ihop.

Jag tycker att du ska hålla en låg profil och passa på att studera psykopaten. Det är intressant faktiskt.
Avslöja inte att du vet något om henne. Spela med och spela dum.

Få henne till exempel att skratta och var uppmärksam på det ihåliga i skrattet! Det är ett tomt och glädjefritt skratt, bara tillgjort. Hon härmar skratt, men hon skrattar lika lite som att en hyena skrattar.

Studera den kyla som finns i blicken hos henne och det falska insmickrande leendet när hon spelar social! Ha henne under luppen så att säga. Observera henne kallt och kyligt utan att ryckas med, men avslöja inte att du studerar henne som om hon var en laboratorieråtta. Det kan du lära dig mycket av.

Lita aldrig på något som hon säger. Låna aldrig ut någonting till henne, eller om du kan avvara något, låna ut det bara för att se vad hon säger när du vill ha tillbaka det. Det kan mycket väl vara så att du får tillbaka det, men då är för att du ska invaggas i säkerhet och låna ut något värdefullare en annan gång och då får du det troligen inte tillbaka.

Se till att du inte blir indragen i något.
Informera gärna dina andra grannar så att de inte blir lurade av henne.

Träffar du Margareta Jarmark kan du ju fråga henne varför hon inte inte längre umgås med Nemia Pekki.

Ha det så gott.

10 06 2009
web4tell2you

Det där om att fråga Margareta Jarmark kräver en liten förklaring och därför detta tillägg.
Margareta Jarmark ljög i nför polisen, tingsrätten och hovrätten. Hon hade inget sett, men ”vittnade” så snällt och sa precis det som Nemia hade ljugit i henne.

Och för Margareta är det lätt att ljuga. Hon hade för ett år sedan en blogg på metro där hon påstod att hon jobbade som sjuksköterska på ett bemanningsföretag, hade bil, sommarstuga och insatslägenhet. Hon hade flyttat ifrån Norumshöjd 95 och kallade det för ett tattarområde.

Allt det där var ju lögn. Förmodligen hade hon inte räknat med att grannarna skulle läsa hennes blogg.
Hon måste vara korkad!
En dag hade hon tagit bort den. Men då hade hon redan skämt ut sig!

Sanningen är att hon inte arbetar alls. Hon är sjukpensionär och hon har ingen utbildning. Gick bara ut grundskolan (på sin höjd!).

Hon gjorde med andra ord en ren drängtjänst åt psykopaten Nemia Pekki, hennes granne på nummer 100.

Det mest anmärkningsvärda är att hon aldrig behövde infinna sig personligen för vittna hos kriminalinspektör Kay Kälveberg. Inte heller behövde hon komma till tingsrätten eller hovrätten för att vittna. Allt togs per telefon!

Jag undra om man hade trott på henne om man hade sett henne. Hon ser ju ut som en nedgången pillermissbrukare på 60 år, ändå är hon född 1966!

Den som vill se bilden kan ju kolla in GOGILOL, http://gogilol.blogs.se/

23 05 2010
Krister Olsson

Den djävla horan lurade mig så in i helvete. Jag blåstes på över 300.000:- och vad fan gjorde polisen på Hisingen åt det?
”Brott kan ej styrkas!”
Men någonstans på nätet så läste jag att att hon har en knullkompis på Hisingspolisen. Det säger en del om rättsväsendet och fittan Nemia Pekki.

Det märkliga är att barnavårdsnämnden inte bryr sig om att hennes barn far illa! Det räcker att de hör grannarna så vet de!

27 09 2010
web4tell2you

Tack för upplysningen!

24 08 2010
sven

Jävlar vad mycket nötter det finns på internatet.

27 09 2010
web4tell2you

Tyvärr finns det inte så många nötter att läsa om på nätet. Fler skulle hänga ut dem.

28 02 2016
Frasses

Herre gud, har du någon förmyndare?

Kommentera

